Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

kerjasama klik iklan Headline Animator

Jumat, 06 Februari 2009

administrerende kreativitet re-utdanning som et fellesskap ressurs

generalisering på vitenskap og teknologi kontinuerlig uten pauser, jo mer teorien som tvinger oss til å forstå at kunnskap.

enten i virkeligheten eller ikke, vi trenger, må du passe mye fjerntliggende områder ofte finnes utdanning som ikke er i tråd med ønskene til elevene.

barnas kreativitet har vært økende siden små, jeg har ikke en sterk drivkraft til kreativitet er. annen selvtillit visdom av studentene selv er i stand til å endre det faktum at utdannelse ikke er ønsket.

standardisering av kunnskap ofte ikke oppfyller kriteriene under offentlig ønske, utvikling må bunnen, og middels nivå elite samfunn

governance ordninger må ha grunnleggende endringer for å finne endringer som ikke er skadelig for den gamle grammatiske regler, grammatiske regler som kan brukes til å justere programmet tradisjon som ikke er oppfylt

viljen til hver leder i tid med az ønsker at deres land fremover, og vokser raskt. kan være mange hindringer som ikke er analysert slik at det er for å bli knust

se Spilleregler som ikke er bra. Hvis du ser alle reglene og enkelte land i samsvar med vår logikk. kan være gjerningsmannens av systemet som har skapt rammen av allerede skadet fremover. for forfatteren av fremdriften av systemet er nødvendig for å realisering av programmet er å bygge en ideell tilstand av nasjonen i samsvar med den omfattende offentlige ønske

Tidak ada komentar:

Posting Komentar