Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

kerjasama klik iklan Headline Animator

Jumat, 06 Februari 2009

bir topluluk kaynak olarak yaratıcılığı yeniden eğitim yönetimi

sürekli durmadan, bilim ve teknoloji konusunda genelleme, daha kuramı bu güçleri bize bilgi anlamak.

gerçeklik veya değil biz emin olmak gerekir uzak yerlerde genellikle eğitim ve öğrencilerin isteklerine uygun olmadığını bir sürü.

çocukların yaratıcılık beri küçük, ben yaratıcılık güçlü bir ivme yok büyüyor olmasıdır. bir şekilde kendini öğrenci bilgelik kendileri olduğu eğitim istenen değil değişiklik yapabiliriz.

bilgi standardizasyon sık halkın isteği altında kriterlere uymuyorsa, geliştirilmesi toplumun alt ve orta düzey elit toplumun ihtiyaçlarına

Bu da eski dilbilgisi kuralları zararlı değildir, o yerine getirilmiş henüz program geleneği ayarlamak için kullanılabilir değişiklikler, dilbilgisi kuralları bulmak için yönetim düzenlemeleri köklü değişiklikler olması gerekir

AZ of döneminde her lideri isteklilik tüm istediğiniz ülkeye ileri ve hızlı büyürler. bu düzeni bozuk olmak bu kadar analiz henüz olabilir pek çok engel

Bu iyi değil oyun kuralları bakın. Eğer mantığa uygun olarak tüm kuralları ve belirli ülkelerde bakın. Bu kapsamında oluşturduğunuz sistemin faili olabilir zaten ileri bozuk. Sistem programın gerçekleştirilmesi için gerekli bir ilerleme yazar için yaygın genel istek doğrultusunda, ulus ideal bir devlet kurmak için

Tidak ada komentar:

Posting Komentar